AnaSayfa TR EN

NetRD Helpdesk FAQ


IT ve Service Desk Departmanına sorun/talepte bulunmak istiyorum, nasıl yapabilirim?
IT ve Service Desk departmanına sorun/talepte bulunmak için burayı tıklayarak destek talebi nasıl oluşturabileceğinizi öğrenebilirsiniz."
Bilgisayarıma Global Protect SSL VPN programı yüklemek istiyorum, nasıl yükleyebilirim?
Orion Tukey SSL VPN kurulumu için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak yükleme yapabilirsiniz.
Global Protect SSL VPN bağlantı yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?
Orion Tukey SSL VPN bağlantı için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak bağlantı yapabilirsiniz.
Global Protect SSL VPN bağlantı yaparken hata alıyorum, ne yapabilirim?
Orion hesabınınzın şifrenizi adselfserv.orioninc.com adresi üzerinden değiştirmeniz gerekmektedir.
Orion hesabımın şifresini nasıl değiştirebilirim?
Orion hesabınınzın şifrenizi adselfserv.orioninc.com üzerinden değiştirebilirsiniz. Klavuz için burayı tıklayabilirsiniz.
Bitlocker şifremi unuttum, nasıl öğrenebilirim?
Service Desk Pager Numaramızdan 0 531 886 95 23 arayarak destek alabilirsiniz.
Bitlocker recovery key istiyor, ne yapmalıyım?
Service Desk Pager Numaramızdan 0 531 886 95 23 arayarak destek alabilirsiniz.
Service Desk Pager numarası hangi durumlarda aranır?
Printer kurulumu nasıl yapabilirim?
Printer kurulumu için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak kurulumu yapabilirsiniz.
Yazıcıya kartımı nasıl tanımlayabilirim?
Yazıcıya kart tanımı için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak tanımlama yapabilirsiniz.
Yazıcıdan nasıl çıktı alabilirim?
Yazıcıdan çıktı almak için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak çıktı alabilirsiniz.
Mail grubuna nasıl üye olabilirim?
Mail gruba üye olarak katılmak için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak katılabilirsiniz.
Orion Wİ-Fİ sistemine nasıl bağlanabilirim?
Orion Wİ-Fİ sistemine bağlanmak için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak bağlantı sağlayabilirsiniz.
Üzerimdeki zimmetli cihazlarımı nasıl görebilirim?
Üzerinizdeki zimmetli cihazlarınızı lokalde kablo ile veya kablosuzda VPN bağlantısı yaparak buradan görebilirsiniz.
Envanterinizle ilgili bir hata olduğunu düşünüyorsanız envanter sorumlusu ile görüşün.
Envanterden sorumlu olan Aziz Eke ile görüşebilirsiniz. (Aziz Eke e-posta gönder)
Ortak folder a erişim sorunu yaşıyorum, ne yapmalıyım?
Bağlı bulunduğunuz direktörlük mail adresine eklenmelisiniz, grup müdürünüz erişime yetki verebilir.
Office profilime nasıl resim yükleyebilirim?
Office profilinize resim eklemek için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak yükleyebilirsiniz.
Windowsa Office365 (Mail, Teams vb) hesabı nasıl ekleyebilirim?
Windowsa Office365 hesabı eklemek için burayı tıklayarak klavuza ulaşarak ekleyebilirsiniz.
NetRD is working on developing real time technologies that carries the world’s telecommunications to the cloud.